Čtvrtek 23. květen 2013
In-line bruslení

Platba za bruslení

Byli byste ochotni si zaplatit vstupné na uzavřenou in-line dráhu, kde budou striktni pravidla chování? Jízda vpravo, jednosměrný provoz, zákaz jízdy vedle sebe, vstup od xx let ... atp. Prostě pravidla pro ty, kdo chtějí skutečně sportovat a ne se producírovat, blbnout a vykecávat.
Neplatitmates, 3.08.2006 16:09, Reagovat
Pokud by se platilo, tak dojde k jedinem, nejaky koumak si vyhlidne, kde jezdi ve meste bruslari, dohodne se s uredniky, da tam ceduli, "Bruslarsky areal - vstupne 100Kc", bude je vybirat a s mestskou casti pojede na pul.
Nikdo nic noveho nevybuduje, ani pro bruslare nic neudela.
Vystavba a provoz bruslarskeho arealu je natolik draha a nelukrativni zalezitost, ze do toho nikdo nepujde, navic sezona je celkem kratka.
Jedina moznost je vzajemna spoluprace obci mest a kraju, pripadne ziskat dotace z EU a propojit turisticky zajimava mista.
Proste ukazovat, ze turistika neni jen Praha a Karlstejn a pak se to bude statu vracet na danich ubytovatelu a sluzeb podel tras, zlepsenim zamestnanosti a mensim vyplacenim soc. davek atd.
To je podle me jedina mozna cesta.
Teorie zpoplatneni vseho je uplne zcestna.
NE, NIC SE NEZLEPSImates, 3.08.2006 14:55, Reagovat
Rozhodne nesouhlasim, jak si myslite, ze by to vypadalo ???
Napr. Ladronka :
Obehnali by park, ktery ma slouzit nejen bruslarum, plotem.
Posadili by tam pokladnika a kazdy by pri vstupu zaplatil.
Byl by tam stejny naval a stejny chaos, pouze zpoplatneny.
Vybrane penize by sly do rozpoctu Prahy 6 a byly by pouzity na opravu plotu, ktery by byl stale poniceny a na plat pokladnika.

ne, proč, 2.08.2006 21:30, Reagovat
Neplatit, jsem často v Rakousku a Švýcarsku, kde je bruslařský ráj na cyklostezkách. A neplatí tam nikdo. A´t politici hrabou pro lidi a ne pro sebe. Aź to u nás bude fungovat, tak si i zajezdíme. A nejen na bruslích. Daně máme pomalu největší v Evropě a co za ně.
Porad se jen plati, 1.08.2006 14:34, Reagovat
At uz prijdu kamkliv, porad jen platim. Kolky, znamky, poplatky, slozenky, uplatky. Stale se neco nekdy plati. Dokonce i za blbost. A to mi prijde jako blbost....platit za pohyb na verejnym prostoru. Ale treba se mylim...
Proč proboha?Catchab-line, 30.07.2006 21:06, Reagovat
Platil bych POUZE kdyby došlo k zlepšení asfaltové dráhy (to už ale snad ani nelze) nebo její rozšíření, to že někdo jezdí pomalu, rychle nebo kecá je věc každého - snad si můžem navzájem zařvat "pozor z leva" a nazdar. Doposud se to zvládá, tak proč to měnit. Spíš by takových to "Ladronek" mělo být více...pak by lidí jezdilo na Ladronce méně...
ANODavid, 22.07.2006 18:15, Reagovat
Jendoznačně ANO
JoBiker2, 10.07.2006 22:37, Reagovat
Jo byl bych ochoten platit, pokud bych si byl jist,že do daného areálu budou mít vstup jen bruslaři. Semtam se stane že pejsci moc své pány neposlouchají a pak je to čoromoro na dráze :) Tím myslím Ladronku. Ale je fakt že tam chodím teď v době kdy tam pejskaři moc nejsou.
Petr Lochman
pladba za brusleni, 18.06.2006 09:51, Reagovat
Ano,kdyz by jsme přispívali,bylo by kvalitnější ježdění i více mist.
Proč platit?, 11.06.2006 12:45, Reagovat
Více jsem začal na bruslích jezdit letos, Ladronka už skutečně není, co bývala... Proto chodím o víkendech ráno a v pracovní dny k večeru, to je celkem únosné. Nevidím jediný důvod, proč za bruslení platit, spíše by mělo město najít peníze na vybudování více "Ladronek". (dva pruhy jsou nyní již málo).
Uz mame predplaceno v danich!, 8.06.2006 11:36, Reagovat
No kdyby na Magistratu nesedeli ignoranti, za nez bohuzel povazuji i Pavla Bema, tak se v mnoha miliardovem rozpoctu Prahy mozna najde dost penez na brusleni pro vsechny! K cemu je obycejnym lidem, co by chteli sportovat treba Sazka Arena? Jiste prispelo mesto betonove lobby na upravu prijezdovych komunikaci, ale pro koho? Pro auta! Jsem pro pevne procento k dopravnich staveb na cyklostesky a bruslarske drahy! Obavam se, ze ani 100 Kc poplatek by nezaplatil soukromemu investorovi ani naklady na vybudovani a provoz, natoz primereny zisk. Proste za nase dane dostavame ve verejnych sluzbach minimum, bohuzel!
Ano, ale ne ovál, 7.06.2006 14:59, Reagovat
Rozhodně ano, ale kvalitní asfalt, čistota a hlavně šířka by byla podmínkou. Ovál taky není ideální, pro rychlobluslaře možná, ale pro kvalitní "fitness" bruslení je ideální, podle mě, i mírně svažitý terén. Asi málo z vás jste někdy bruslili v Central Parku v New Yorku, kde se 8 mil zvlněné silnice přes víkend uzavře pro auta a je k dispozici pouze cyklistům, běžcům a bruslařům. Dost místa pro všechny a je to bez kolizí a úrazů. Taky je to zdarma, ale o tom se nám může jen zdát. Ladronka byla svělá na začátku, kdy6 o ní nikdo nevěděl, teď je to hazard se životem.
AnoKocour, 6.06.2006 14:51, Reagovat
jsme ochoten za kvalitní služby zaplatit. Ale výkon musí odpovídat cenně. Odmítám platit za přecpanou malou dráhu...
NE, 4.06.2006 14:19, Reagovat
Mozna pokud bych byl rychlobluslar, ale radsi mam streetovy model nez krouzeni kolecek
JooMichal, 26.05.2006 17:33, Reagovat
Zatim se asi vyjadrili predevsim sami rychlici, ale i ja jako obyceny hobik bych si klidne zaplatil, abych se mohl bezstarostne projet. Bylo by asi nutne urcit hodiny s urcitymi rychlostnimi limity (minimalnimi), protoze neni prijemne porad nekoho predjizdet nebo byt naopak stale predjizden - oboji vyzaduje ostrazitost a kazi radost z jizdy.
Jízda vpravo?Petr, 26.05.2006 12:07, Reagovat
Všechno bych bral všema deseti, ale pokud by se jezdilo proti směru hodinových ručiček, muselo by se jezdit vlevo, protože přeci nebudou lidi jezdit zatáčky vnějškem.
Platba za in-line dráhu, 26.05.2006 09:54, Reagovat
Ano, ano, ano. Zcela jednoznačně. Rychlobruslení mě chytlo a to tak, že velmi. Byl bych rád za kvalitní dráhu. Takový oválek, nebo kolo o délce alespoň 1 km, s hladkým asfaltem, beze spár, to by byla Nirvána!
Jednoznačně ano, 26.05.2006 09:13, Reagovat
V případě dostatečně dlouhé a kvalitní dráhy (ne ovál) jsem ochotem platit i 500,- měsíčně.
to beru, dám tak max 100 za měsíc, 26.05.2006 06:27, Reagovat
všema deseti:) Hlavně hladká a široká. a možno-li též ne jen pouhý ovál. To by byla nirvána.
Platba za brusleníLenka, 25.05.2006 17:04, Reagovat
Ano, určitě to bude časem nutné zvláště pro ty, co by se chtěli v tomto sportu vypracovat trochu dál. Bruslařů přibývá velmi rychle a je nutné tomu přizpůsobit i nadíbku kvalitních a dotatečně velkých sportovních ploch.
joLenka, 25.05.2006 12:51, Reagovat
Pokud by se tam ale zas nahrnulo moc llidi, tak by to bylo o nicem!!! Dala bych max.300 Kc za mesic. Ale zalezelo by to samozrejme i na te konkretni draze a dalsich vecech...
Ano2, 25.05.2006 07:38, Reagovat
Zalezelo by, kolik by se platilo. Za kvalitni inline drahu bych byl ochoten dat tak dve, mozna tri stovky mesicne, vic urcite ne.
Ano, 25.05.2006 05:16, Reagovat
Ano jsem pro, nejsem sice profik, ale obcas si chci rychle a bezpecne zajezdit a takovouto drahu bych uvital. Samozrejme za prijatelne vstupne.
 
Přečteno 2644x
 
Přidat nové téma
Zpět

Přidat příspěvek

Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:

Sledovat diskuzi

Email:
Potvrzovací kód:

Areál Ladronka

Benefiční běh Praha - Bozoum 8. května 2013 na Ladronce

30.04.2013 - Redakce
Běh Praha-Bozoum je pro každého, kdo se rád hýbe a ve středu nechce sedět doma. Přijďte sami, nebo vezměte kamarády, manželky, partnery, rodiny, děti a pojďte za námi na Ladronku. Trasa je dlouhá 4,2 km a jaké tempo zvolíte, je jen na vás. In-line dráha bude uzavřena od 16 do 17 hodin.
Živé diskuze
21.05. 13:45 Kam na in-line na 4 dny volna?: Re: Bruslení jedině v ...
21.05. 13:42 Kam na in-line na 4 dny volna?: Bruslení jedině v ...
10.05. 09:36 Jsou Tempishe špatné? Tempish vs. K2: Které brusle
8.05. 21:39 Olej pro ložiska na inline: Re: pomoct
8.05. 10:20 BAZAR: Prodam brusle Tempish vel. 46
7.05. 14:32 Olej pro ložiska na inline: pomoct
30.04. 08:58 BAZAR: Bazar inline vybaveni
Anketa
Nejčtenější

kalimera ikonka   studentské reality vyměňme si ikonky: