Pátek 24. květen 2013
In-line bruslení

Pes a bruslař

Úrazy bruslařů a cyklistů, kvičení pejsků, nadávání páníčků.
TRHEJ, 30.06.2005 12:18, Reagovat
Že mají psi v Praze (mimochodem člověk, kterej napíše slovo "praha" s malým "p" je rozhodně na nižší mentální úrovni než kterýkoliv vychovaný pes) zakázáno pobíhat bez vodítka je fakt. Stejně jako je fakt to, že historie ukázala, že sposuta pravidel je špatná a potřebuje změnu. Psi jsou výjimečnost tohoto státu. Máme jich na hlavu nejvíc na světě a není to tak, že by byli nějakým doplňkem. Žijí tu a jsou plnohodnotní. Kdo nemá rád psy, není s největší pravděpodobností dobrý člověk a zaslouží se nejen spadnout přes natažené vodítko ale i pořádný kousanec v lítku. Takže až vám příště bude nějaký debílek nadávat za vašeho čtyřnohého miláčka, tak prostě zadejte povel TRHEJ.
Re: TRHEJKorejs, 8.07.2005 13:15, Reagovat
"Žijí tu a jsou plnohodnotní" - takovou větu může napsat jen slabomyslný člověk. Ještě by snad taky mohli mít volební právo, ne? A "Psi jsou výjimečnost tohoto státu" - no, to je zřejmě ta věc, která potřebuje změnu. Není to o tom, že by někdo neměl rád psy, ale spíš pejskaře. Pejskaři si vůbec pletou kritiku své vlastní osoby s kritikou psů. Ale to je jedno, hlavně že "trhej".
Re: TRHEJja, 15.07.2005 16:44, Reagovat
Ano, jsou plnohodnotni a plnotucni... Obvzlaste na pekaci. A uz se tesim, jak budes chlapce na polici vysvetlovat, ze nadavka na psa je duvod k utoku a pokousani.... Ale neboj, az te za par mesicu pustej z vazby a haf bude odpocivat pekne pod kytickama, tak ti mozna dojde tvoje ubohost.
Jo a jeste bych asi mel upresnit, ze ja osobne mam psi strasne rad, ale jestli mi pri treninku nejaky koste skrizi cestu, tak zapomen na to, ze budu delat uhybny manevry a riskovat drzku.
Re: TRHEJ, 6.09.2005 11:42, Reagovat
Výborně, a až uslyším povel "TRHEJ" tak aby se ten majitel čtyřnohého miláčka nedivil, že jako debílek tahám zbraň a nekompromisně střílím. A pak volám policii. Jednoduché. Blanc
Re: TRHEJher, 10.04.2008 13:44, Reagovat
ono i to " lítko " o něčem vypovídá, že?
Re: TRHEJTrepifajxl, 29.04.2008 23:47, Reagovat
...to je k popukání, když někdo usuzuje na nižší mentální úroveň, soudě podle psaní malých a velkých písmen (které někdo prostě jen v rychlosti psaní ignoruje, nevyužívaje klávesy "shift") a o pár řádek dál napíše "lýtko" s měkkým "i"... Krom toho je, anytime, tvůj příspěvek chabý i obsahově, nedává příliš smysl - zřejmě totiž žádný smysl nemá
hovadaalik, 14.04.2005 16:35, Reagovat
Nektery lidi se psama jsou normalni curaci. Vcera jeden typek jezdil na "letensky dalnici" na bruslích a jako vencil psa - lital za nim vsude okolo. Dalsi kokot neustále delal psovi aport klacku pres dalnici, voditka...atd. atd. Lidi, vy ste hovada, bezte si z coklama hrat jinam, nebo zacnu zrat tu smradlavou cinu!
Re: hovada, 9.05.2005 19:02, Reagovat
Aliku neřešto ho ten pes jednou strašně vycvičí a bude mít naděláno do kalhot minimálně na tři roky a bude z něj welmi slušný člověk :) a ta smradlavá čína není tak smradlavá a celkem dobře i chutná :)
je to jen o lidech...., 3.04.2005 14:24, Reagovat
ahoj bruslari a ahoj i pejskari...

chtel bych jen neco malo do diskuse, byl jsem poprve od toho co jsem v Praze na Ladronce a je to tam opravdu nadherne. Stejne jako jina ma oblibena mista jako Stromovka, Letna, Hvezda apod. Jsem pom urazu uz asi ctyri roky na voziku. Mam psa a rad ho vencim. Nemuzu ho mit privazanyho a uvedomuju si, ze uz jen vstupem na Ladronku porusuju rad ( coz neni sice tak strasne jako zakon ci vyhlasku, ale i tak by se to nemelo )... samozrejme, ze take vyuzivam asfaltove cesty ( snazim se tedy vyuzivat i prasne, ale na asfaltu to zkratka pekne jede )...a chci jen rict, ze je to o lidech a psech. Nemuzu stiopreocentne rucit za sveho psa, ze nic neprovede a stejne rak mi nikdo nemuze zarucit, ze s kazdym bude rozumna rec. Zkratka vsude je napsano, ze pes pouze na spagatu, na druhou stranu neni nikde urceno, jak se maji resit vznikle problemy... a tak je to o lidech... peace David
Re: je to jen o lidech....pavel, 3.04.2005 20:34, Reagovat
Ja myslim ze tady je treba hlavne rict, ze toto je specialni pripad. Kolik lidi na voziku se psem denne brazdi Ladronku? A kolik bez voziku? Odpovite si jiste sami. Me osobne tohle vubec nevadi, a RAD v takovemhle pripade pribrzdim ci zastavim, i kdyz me to bude stat "naruseni" treninkoveho planu. Loni v lete jsem tam casto vidaval nejakeho dedulu na vozicku, ktery se tu a tam projel, ale vetsinu casu byl zaparkovany u cesty a jen koukal. Vzdycky me bleskla hlavou myslenka, jestli mu nezpusobuju psychologicky trauma, kdyz ja si to tam pekne straduju jemu pred ksichtem na bruslich, a von nemuze ani chodit. Ale pak jsem to vzdycky uzavrel tak, ze bud s tim musi bejt srovnanej, anebo at tam nejezdi. Ja preci kvuli tomu nebudu jezdit nekam daleko a na sterk... ze jo :)
Re: Re: je to jen o lidech...., 9.05.2005 18:57, Reagovat
Pavle víš že si toho pána pamtuju taky ? vždycky jem ho pozdravil a zamával mu, protože si myslím, že ten člověk sám ze sebou vzhrává dalekoo složitější boje než mi tady při tomto tématu a při jiných žabomyších válkách. Ten pán vpodstatě díky nám je strašně rád na světě. Semtam se přijde podívat na Ladronku a my mu tam lítáme před očima a on se těší z toho že se může podívat jak vlastně vypadá jiný svět. Bohužel už jej nepozná ale byl vždycky rád, když jsem ho pozdravil a pokynul mu a potěšeně odpověděl :). Jo a byl neuvěřitelně slušný. Vždycky se podíval jestli někdo nejede aby mu náhodou nepřekážel a zase se posunul o pár metrů dál, kde zase na chvíli zůstal. Moc bezva pán a obdivuju ho že má v sobě tolik odvahy tam jít a v podstatě se trápit na lidi co dělají a on nemůže. Nebo možná právě proto má z toho takovou radost.
pro MichalaBiker2, 25.03.2005 23:27, Reagovat
Jaxem říkal na bruslích jezdím rachle ...silnice nevyjímaje...ale tam nemají bruslaři podle zákona když si jej vytáhl, co dělat. takže bych rád věděl kde se dá tak sqwěle jak říkáš bruslit. Opravdu v Praze je těch míst zatraceně málo a když nebudu počítat Ladronku tak jsou jen tři a to je fakt málo kolik tam bývá lidí...Chápu,že se stavíš na stranu těch jež jim je ubližováno...ano v tomto ohledu je pes na raně...jenže povím Ti klidně si na to auto troufnu bez nejmenšího strachu a to aÂť jsem an kole nebo na bruslích...jak kolo tak speedy letí fakt rychle. takže z tohoto pohledu je nesmysl srovnávat auta, bruslaře a psy. Myslím že opravdu by nikomu neškodilo, aby se podíval sám do sebe jak do studny a co tam uvidí je jeho věc,ale měl by se podle toho chovat.
Re: pro Michala, 17.09.2005 23:33, Reagovat
V tom, ze bruslari nemaji co na silnici delat se pletes.
Zákon o provozu na pozemních komunikacích - vybraná ustanovení paragrafu 53-56, 74
Chodec musí užívat především chodníku nebo stezky pro chodce.
Kde není chodník nebo je neschůdný, chodí se po levé krajnici, a kde není krajnice nebo je-li neschůdná, chodí se co nejblíže při levém okraji vozovky.
vyňatek z paragrafu 2
Chodec ji i osoba, která tlačí nebo táhne sáňky, dětský kočárek, vozík pro invalidy nebo ruční vozík o celkové šířce nepřesahující 600 mm, pohybuje se na lyžích nebo kolečkových bruslí anebo pomocí ručního nebo motorového vozíku pro invalidy, vede jízdní kolo, motocykl o objemu válců do 50 cm^3, psa a podobně.
(uvedená emailová adresa je určena pro spam, takze ji vybíram jednou za uherský rok)
Re: Re: pro MichalaBiker2, 27.09.2005 10:13, Reagovat
jo máš pravdu znění zákona tak je. Není to dávno,co mě městská policie v Uherském Hradišti doslova vykopala ze silnice na ní nebyla krajnice a ani chodník. Už jsem zvedal telefon abych zavolal státní policii,aby to vyřešili a borci z městské mě chtěli legitimovat a napařit mi pokutu.... prostě pakárna... nebo neštěstí.
Agresivní majitelé psů., 24.03.2005 12:57, Reagovat
Situace:Majitel psa vás vidí přijíždět, jeho kokršpaněl na 3metrovým špagátu vám přehradí cestu, majitel čeká že sebou žuchnete na asfalt,vy se přikrčíte a psa asi v 10 kilometrový rychlosti naberete na holeně a odhodíte stranou.vy jedete dál, chudák pes kvičí, majitel se neskutečně a neprávem nasírá a dochází ke rvačce která končí na policii. Zbytečný - chce to jen trochu předvídat a nedělat si navzájem naschvály. be cool Honza
dělám čáru, 4.03.2005 14:46, Reagovat
Opravdu....lidi na všech stranách jsou Ti co chcou něco udělat pro ostatní a Ti co nechcou....sám na bruslích jezdím dost rychle jak po rovině tak i do kopce. Sjezdař nejsem ale stane se že se to použije při závodech. Stačí to když se porozhlídnem kam kdo můžem a kam už nemůžem. Fayn pejsci by fakt u dráhy na bruslení ikdyby jen na vyjetí neměli co dělat,protože pro všechny je to nebezpečené a nejvíc paradoxně pro toho psa. Na Laudronce jezím svižně protože musím...není moc kde jinde. Snažím se dávat pozor co a jaxe lidi kolemdráhy pohybují jenže opravdu tam nejde uhlídat wše. Nechte těch žabomyších wálek a sami si povězte sobě co můžete a co už ne. Jezdím rychle...ale ještě jsem na Laudronce nikoho nesrazil...ještě že tak. A netvrdím že umím jezdit nějak úžasně.
To samé platí i o cyklistech ...je hloupost jezdit v Práglu na kole na Laudronku když celá praha má dalekoo úžasnější terény a to jak na horské tak na silničku..... a pejskaři ? no tak to je kapitola sama o sobě ale jak říkám wšude jsou takoví i horší nebo lepší lidi :)
Re: dělám čárupavel, 5.03.2005 17:32, Reagovat
ano, skutecne, nemohu nez souhlasit. Mista v Praze, kde se da (rychlo)bruslit bych spocital na prstech jedne ruky. Zato mist, kam si muzete zajit se psem, je daleko vice. A kdyz uz na tu Ladronku musite - chapu, ze je tam pekne - tak proc proboha musite s hafem pochodovat po asfaltove draze?? Jina kapitola jsou kocarky a male deti, s tema nestaci jit jen nekam za barak. Nicmene zaplat panbu za to, ze Ladronka neni jeste tak masivne vytizena (az na nektera casova pasma), jako treba Letna. Tam se opravdu neda...

Udelejte carku kdo myslite ze takove diskuse k necemu vedou., 11.01.2005 20:31, Reagovat
Mam fofr takze jenom rychle, uz se mi nechce rozepisovat:)
charlie: na tahani mam prilis maleho psa, ikdyz obcas ji chytim za obojek (tak aby se neskrtila) a necham se z kopce kus tahnout. Kupodivu ji to bavi. Asi bych neriskl psa na opasku, to uz mi prijde dost nebezpcne .. pokud neni lano tak dlouhe abych ho stihl chytit rukou v pripade nebezpeci. Ja pouzivam klasicky navijeci flexi na venceni, ale vetsinou bezny dvoumetrovy pevny, kterym psa lepe ovladam a prizpusobim se jeho tempu. kdyz to jde a jsem na stezce sam, mam ho na volno u nohy (u prave, bezi po krajnici bo po trave) kdyz sem psa u brusli ucil, mel postroj .. .ted uz ho nepotrebuje a drzime stejne tempo. a nazev pro tento "sport?" taky nemam .. beru to spis jako fun a zlepseni fyzicky psovi, kdyz nemam tolik casu abych s nim byl 4 hodiny venku.
se psem mam najezdeno hodne kilometru ... cca za 3 roky

tony: michate do sebe co se da ... pes nema na jedne strane stezky co delat, kdyz ma pana na druhe. Taky nemam rad lidi co nehcaji psa volne pobihat kudy se da, v protismeru a jak se mu zachce, takovy tam opravdu nema co delat.)
otazka .. a jak mam ja poznat, ze naky chudak (jak jste zacatecnika nazval) stoji na bruslich poprve? podle meho je to uplne stejne nebezpeci jako pes. muze kdykoli spadnout, bocnim vetrem necekane zmenit smer, mavat rukama a vypichnout mi oko (ad absurdum) .. a co deti ktere jezdi na trikolce, nedavno jsem byl na ladronce a bylo jich tam pozehnane. stezku krizovaly podle toho jak foukal vitr. dle nekterych by tam nemely, treba mezi petikoleckari a jinymi rychlosilenci" co delat. me se napriklad dve deti zkrizily primo v ceste prave proto ze foukl vitr:) ale co, i ty mamky chteji nekam s detmi a ladronka je pekne misto .. pokud jim teda naky dve sestnactilety paka dite na trikolce neprejedou kolem a pak mame jeste nadavaji do ... xxx.
pochopte ze nesrovnavam deti, zacatecniky, psy ale jde mi o VZAJEMNOU ohleduplnost. o tu mi jde predevsim

pavel: jak JINAK:) btw, je to dano i zakonem a za veskere skody na zdravi i majetku (treba i ocuravani rohu budov a sloupu) zpusobene psem odpovida jeho majitel.
clovek ktereho jste potkal je i podle mne .. nenapada mne vhodny slusny nazev .. pokud se jen usmeje a rekne ze je to "jen pes a co - nechtelo se mu"
proc se mam divat zrovna na zpravy? jsou i jine zdroje

michal: nechapu co temi deseti kilo myslis. jestli si troufnu na cloveka? nebo psa? ... vystupuju tady jako agresivni clovek a rvac?:) jinak na psa mozna i jo. napadl me pitbull, ohar, dobr (to jsem brusle nemel), na bruslich po me loni v lete vyjel vlcak co hlida dvur ledaren a jednou v noci rtw co hlida sberne suroviny o kousek vedle .. mensi potvory pod 10 kg nepocitam.
souhlasim s tebou v tom, ze by bruslar mel umet brzdit . .ale zbytek je trochu mimo:) cesta dolu z ladronky (jako i jine kopce v Pze) nejsou problem .. jak jinak na ladronku nez na bruslich, a stejne i dolu. slalom mezi auty je fajn, v pripade potreby neni problem skocit na chodnik. bohuzel zapominas na to, ze ne kazdy ma ambice takove aby jezdil street, downhilly, mezi auty, po tramvajovych pruzich kdyz jsou jinde kostky. tak se pletes ze na ladronce neni zakazano volne pobihani psu ... btw, je to hned na te tabuli na zacatku (zrizenou mestskou casti). ohleduplnost je potreba na OBOU stranach, pejskare nevyjimaje. nekdy se opravdu chovaji arogantne.
to ze na ladronk ujezdi lidi autem je jakej problem? ne kazdej bydli tak blizko aby mohl rovnou na bruslich ...
souhlasim s tebou tak 50/50:)
pokud jezdis na ladronku na bruslich, mozna se zname .. jsi z SH?


all: btw ty reci ze pejskari maji tolik ruznych mist kde se psem muzou navolno a nevi co s s tolika volnosti pocit sou nesmysl. to same mohu rici ja o bruslarich . .jezdit se da (slusne jezdit) temer po cele praze, zrovna vcera po pulnoci jsme meli 3 hodinovy street po praze a stal oto za to . .az na tu rosu ktere vsude byla:)

takze sem se zase rozepsal, prominte chyby a dost zkratkovity formulace ... thx:)
Rada - pokračováníMichal, 7.01.2005 18:03, Reagovat
Takže když už si myslíte, že umíte brzdit, dejte si to z tý Ladronky dolu. Ale pozor na auta. Nemáte tam přeci co dělat a proč by měl řidič každejch 20 metrů na podtrhuji _silnici_ brzdit kvůli bruslaři. Už chápete tu analogii? Trochu ohleduplnosti by vám neškodilo. Ladronka nemá statut městského parku a volné pobíhání psů tam tedy zakázáno není. Žádná bruslařská dráha daná vyhláškou nebo zákonem tam také není, je to veřejné prostranství a ten jezevčík má stejné právo tam být jako vy. Měli byste se k sobě měli chovat ohleduplně, protože nikdy nevíte zda nejste náhodou v postavení toho jezevčíka a někdo vás nesmete. To, že je to jediné místo v Praze na bruslení je blbost, bruslit se dá skoro všude. Na chodníku ovšem pomalu a chcete li jet rychleji a neohrožovat chodce, pak na silnici. A to je asi pro vás problém, rázem nejste největší váha a musíte brzdit a okolo sebe čumět a nebejt arogantní a největší jednička, co machruje na pejskaře, kteří na ladronce ovšem byli dávno před vámi, jinak si velice rychle nabijete hubu nebo vás někdo sejme. Nejsem ani proti bruslařům, sám jezdím všude (street), ani proti psům, ten pes si chce taky zaběhat. To že si jdete "zatrénovat" vás nevyvyšuje nad ostatní, kteří si jdou jen "zalelkovat". Podívejte se někdy , jak jezdí opravdu dobří bruslaři, třeba Sheila Herrero na http://www.tik.cz/html/videa/video.html Jak radím: jestliže umíte brzdit, pak si sjeďte strahov dolu a to vám trošku srazí to vaše nafouklé ego a snad budete k ostatním přistupovat trochu ohleduplněji. A ještě otázku: píšete, že chodíte na ladronku, opravdu tam CHODÍTE? nebo tam jezdíte autem? To, že tam někoho napadlo postavit dráhu, (což je dobrej nápad) ještě neznamená že je vyhrazeno jen pro bezohledné řítící se bruslaře, kteří odmítají před srážkou brzdit.
Re: Rada - pokračováníPetr, 19.02.2005 15:55, Reagovat
Ladronka nemá statut městského parku a volné pobíhání psů tam tedy zakázáno není. JE TO TAM ZAKÁZANÉ!!!
Naproti okolo obory Hvězda je to Prahou 6 povoleno, takže hafani alou na Hvězdu!
Re: Rada - pokračováníwtf, 16.06.2005 20:32, Reagovat
Priteli drahy, obavam se, ze vubec nevis, o cem tady mluvis.Ty tvoje videa jsem skouknul, ale agresivni jezdeni nema se speedem zhola nic spolecnyho. A radit nam, speedarum, abychom se ucili bruslit od agresivnich jezdcu dokazeuje tvoji naprostou omezenost. Ta analogie je velice trefna - jinymi slovy rika, ze bruslar nema na silnici co delat, protoze silnice je pro motorova vozidla. Stejne tak haf nema co delat na draze bruslarske, protoze je urcena pro bruslare.
To co tam pak meles o jezdeni na silnici jsou absolutni kraviny. A ted zapojime logiku - kolik je v praze mist, urcenych pro venceni psu a kolik mist pro urcenych brusleni? Ha? Nevis? Tak ja ti to reknu. Mist pro venceni psu jsou cca stovky. Mista urcena k brusleni jsou v podstate 3 (bavim se o delsich drahach s rozumnym povrchem pro speed), pricemz opravdu kvalitne (povrch, prostredi) se da trenovat pouze na Ladronce. Takze kdyz mi nejakej DEMENT prijde vencit psa PRIMO NA DRAHU, tak mam chut ho na miste ukamenovat, protoze se mi sere i na tom jedinym zkurwenym miste, kde ja muzu trenovat. Tak a ted mi rekni, kdo je tady bezohlednej?
A aby bylo jasno, pred lety jsem se venoval i agresivnimu jezdeni, takze (narozdil od tebe) znam oba sporty a muzu te ubezpecit, ze ty jako streetar nemas ani nejmensi paru o tom, co je to brusleni. howg
Re: Rada - pokračování, 6.09.2005 11:29, Reagovat
Ahoj Michale, musím Tě trošku poopravit. Ladronka má místní provozní řád, který je k nahlédnutí hned na vstupu areálu u Spiritky a tam je zcela jasně napsáno, že dráha je určena pro cyklisty a bruslaře. Pro pěší a ostatní jsou určeny "matolinové cesty". Taktéž je tam napsáno, že je zakázano volné pobíhání psů. Taktéž je tam dokonce napsáno, že se má jezdit vpravo, pomalejší uhýbají rychlejším, má se býti ohleduplní. A ano, máš pravdu, na silnici musím býti mnohem opatrnější a hlavně si musím uvědomit, že na silnici nepatřím. Silnice je určena automobilům a tudíž jsem povinen to respektovat. To znamená, že jim nepřekážím a neohrožuji plynulost provozu. Stejně tak, jako mě nesmí ohrožovat psi, volně pobíhající po dráze. Nevím, jak kvalitní jsi bruslař, ale to, že se dá bruslit všude je hloupě řečeno, stejně tak, jako že se dá běhat všude, plavat všude atd. Jasně, že mohu jet všude, ale jak kvalitně? Chodník, je od slova chodit, je tudíž určen pro chodce, nikoliv pro bruslaře a pokud tedy budu chtít jet po chodníku, nesmím v žádném případě ohrožovat chodce. Takže hezky pomalu, bezpečně, ohleduplně, brzdit, uhýbat a hlavně nebýt nasraný, protože na chodník s bruslema nepatříme. A už vůbec nevím, proč Tě zajímá, jakým způsobem se na Ladronku dopravím? Jestli tam jdu pěšky, autem, nebo MHD. Co to s tím má společného? Když bydlím 10 km od Ladronky, tak tam budu chodit pěšky, abych uspokojil Tvé ego? Ohleduplnost musí být. Ale oboustranná. A Ladronka, tedy její dráha je určena výslovně pro cyklisty a bruslaře. Takže ostatní sklapnou patky a budou se dle toho chovat. Stejně tak na silnici, na chodníkách a jinde. A hlavně, přečti si řádně provozní řád Ladronky, ať jsi trošku pevný v kramflecích, než zde začneš psát bludy. Blancman
RadaMichal, 29.12.2004 17:04, Reagovat
Měl bych pro vás radu do této diskuse, naučte se brzdit a pak se nebudete bát psů stojících v dráze. A pro "chew-z": tebe bych chtěl potkat, jestli si teda troufneš i na někoho těžšího než 10kg!
Re: Rada5.01.2005 02:57, Reagovat
bruslar neni na podtrhuji __bruslarske__ draze proto, aby tam neustale brzdil kazdych 20 metru kvuli psovi. Na Ladronku si chodim zasportovat - zatrenovat, ne vykecavat se nebo lelkovat. A proc? Protoze v Praze je mozna jen jedno podobne misto. Kolik mist maji pejskari? Opravdu je na Ladronce tak malo mista, abyste museli psa nechat volne pobihat po draze? Todle je bezohlednost maximalni...
Re: Re: RadaJana, 30.03.2005 11:51, Reagovat
Mám psa i malé dítě. Můj pes na Ladronce je vždy na vodítku a nikomu nevadí, ale mnohokrát se mi stalo, že mi mého syna, který se učí jezdit na kole, málem bruslař srazil. A co? Mám si říct, že Ladronka je na trénování a zůstat s dítětem doma? Tůdle!!! Většina těchtosportovců to pochopí, až bude mít své vlastní děti a jejich pohled na svět se změní. Na každého prostě jednou dojde. Takže jsem v klidu, nenechám si hezké odpoledne nikým zprotivit a říkám si, jak je hezky na světě a je fajn, že něco takového jako Ladronka v Praze vzniklo.
Re: Re: Re: Rada14.04.2005 16:39, Reagovat
blbko
Re: Re: Re: Re: Radasmudla, 27.09.2005 09:03, Reagovat
až se tedy Tvé dítko bude učit lyžovat uprostřed sjezdovky,kup mu alespoň nějaké pěkné berle,aby mu slušely a říkej mu "byl jsi v právu,sjezdovka je pro všechny-a budeš mít pravdu" ,jen ty berle mu asi neodpářeš...
Re: Rada, 6.09.2005 11:06, Reagovat
Ano, výborná rada! To mi také poradila jedna "chytrá mamina" když mi její dítě zničeho nic vjelo na svém kole přímo pod nohy. Stejně, jako automobil dokáže zcela bez problému zabrzdit z rychlosti 100 km/ hod prakticky na "fleku", řekněme na 20 - 30 cm, tak prychlobruslař z rychlosti 45 km/ hod zastaví v pohodě na 10 cm. Jasně, chytráci, je to přeci jen o brždění....
Hlídat!, 11.10.2004 13:28, Reagovat
Připojil bych se k lidem , kteří říkaj, že za psa zodpovídá jeho pán. Mám osobně takovou zkušenost, že když jsem jel na běžkách, tak si psisko stouplo přímo "na koleje". Co dělat v takový chvíli? Lyžema bych mu ty jeho haksničky asi pěkně přerazil. Vzal jsem to po pr.... a skončil na tři měsíce s naraženou kostrčí. Nic příjemnýho! Pán se usmál a řekl, že pejskovi se nějak nechtělo:-).Takže pokud má někdo psa musí na něj mít vliv pořád a zodpovídá za něj. Copak jste to kolikrát neviděli v televizi co pes dokáže? Tak se někdy dívejte na Zprávy!
Můj pes je vycvičený!!tony, 25.09.2004 09:24, Reagovat
Nejčastější argument. A jak já, nebo chudák, který na bruslích stojí poprvé, to máme poznat?
jak si mám být jistý, že to tele támhle u stromu nevystřelí a nepoběží za svým pánem, který je zrovna na druhé straně stezky? Já se psů bojím, už mne jeden schodil z kola a jeden z bruslí.
A proto je rozumné že je zakázán volný pohyb psů nejen na Ladronce.
Kyž chcete psa, pořiďte si soukromou velkou zahradu, když ji nemáte, pořiďte si ho jako pozadí na monitor.
Názorletulinda, 21.09.2004 09:08, Reagovat
Nemůžu plně souhlasit ani s jedním z vás, ale víc se mi příčí názor druhý. Dávat na stejnou úroveň psa, dítě nebo bruslaře-začátečníka a chtít se ke všem chovat stejně...to snad bylo napsáno v emocích. Na druhou stranu se nikdo nesnažíme na bruslích kohokoliv ohrožovat a myslím, že je v naší dobré vůli se všem ostatním účastníkům zdárně vyhýbat.
Nicméně k tématu pes a bruslař chci dodat jen to, že právě naši mazlíčci i pro mě představují největší nebezpečí. Dítě okřikneš a většinou poslechne, ale u psa si nikdy nemůžeme být jistí.
Takže pokud vidím mezi bruslaři volně pobíhající psy, tak mnou nejdřív začne lomcovat vztek a pak se snažím situaci co nejrychleji vyhodnit (doufat, že pes poběží vlevo nebo zůstane stát a já ho objedu vpravo).
Taky jsou "kvalitní" situace, kdy na prázdnou cestu z ničeho nic vtrhne ze křoví doga jako tele, zůstane stát uprostřed a neví...tak to teda nevím taky...
Takže na závěr musím souhlasit s názorem, že pokud už tedy berete svého pejska i na brusle, pak, prosím, jedině s vodítkem. Ušetříte tím dost nervů svým spolubruslařům. Díky.
Re: Názorkatka, 21.09.2004 18:11, Reagovat
souhlasim, ze pes na voditku je lepsi nez bez nej, ale vyhra to na bruslich rozhodne neni...letela jsem uz pres voditko natazene mezi majitelku a psa a nic prijemneho to neni. Pes nema na bruslarske draze zkratka co delat. Je to nebezpecne pro psa, majitele psa i bruslare.
Re: Re: Názorchew-z, 23.09.2004 16:08, Reagovat
... nevim na co reagovat driv, nechci vytrhavat casti ze souvislosti.
Prvni ma pripominka byla psana v "emocich", nelibila se mi arogance anonyma.
Kazdopadne sem videl spoustu situaci kdy cyklista srazil male dite na trikolce a pak jeste sproste vynadal matce /nebyl v pravu/, kdy cyklista srazil bruslarku /ona mu vjela do cesty/, bruslar s bezkarskyma hulkama kamarada pretahl hulkou pres hlavu, me osobne srazil bruslar ktery se predvadel pred pritelkyni /nebyla to mala rychlost/, cyklisti predjizdi natesno z obou stran zaroven aniz by predem upozornily ... mohu pokracovat, takovych situaci nebylo malo. Nikdy jsem nevidel aby mel nekdo problem se psem a jak sem jiz psal, prilezitosti nebylo malo. Mozna sem mel jenom stesti nebo smulu, a nebo je prave pes mnohem predvidatelnejsi ... proste si dam pozor:)
S okriknutim a poslechnutim deti nesouhlasim. Casto sem videl ze rodice krici prave ve spatne chvili a dite zustane s stat v tom nejnevhodnejsim miste /me prirovnani k padu pres natazene voditko v reakci katky/.
S dogou ve krovi: neprijmena situace, souhlasim .. .ale pohled ze druhe strany je taky neprijemny - psi byli na ladronce mnohem driv nez bruslari . Ted je najednou utrum, psi nesmi navolno /cokdyz me nekdo narkne z tyrani psa protoze mu nemohu dat dostatek pohybu? Neni v mych moznostech dat napr. loveckemu plemeni dostatek pohybu kdyz je na voditku/ a nikam s nim vlastne nemohu.

Od jiste doby uz beru psa k bruslim jedine na voditku /nakratko - zadne flex/, nebo chodim bruslit v case kdy sem na stezkach zarucene sam:) Psovi musim /a chci/ dat dostatek pohybu ktery mu je vlastni. Vse je pouze o toleranci obou skupin. Stejne tak je samozrejmosti pes s nahubkem a voditkem v MHD.
pes ve mestejolana, 24.09.2004 17:05, Reagovat
Pes urcite potrebuje volnost. Ma ji mit. Ale proc zrovna na jedine slusne bruslarske draze v Praze? Kde je vase tolerance? Bruslar muze bruslit jen po draze. Pes muze behat na voditku vsude, bez voditka ve městech jen na k tomu povolenych prostorech (nejblize k Ladronce je travnaty prostor pred oborou Hvezda - daleko, ze?). Ale s tim se ve meste musi pocitat. Pokud to nechci akceptovat, tak si psa do mesta neporizuju.
Mimochodem, jeste pred psy pobihali na Ladronce kone. Nechtel byste, aby se tam taky volne probihali? Co je to za argument, ze psi byli na Ladronce driv nez bruslari? Kdyby pres Ladronku natahli dalnici, tak byste tam taky porad psa vencil, protoze tam chodil odjakziva?
Misto toho, aby lidi byli radi, ze konecne nekoho napadlo neco takoveho postavit pro normalni lidi, ktery si muzou na takovem prostranstvi zasportovat bez clenstvi a poplatku v jakemkoliv klubu, tak nakonec na to nadavaji, protoze nemaji kde vencit psa! Neprijde vam to ubohe?
Re: Re: Re: Názortony, 25.09.2004 09:19, Reagovat
Lovecké plemeno v Praze. Ach jo :-( To by měli potrestat - týrání psa tím, že ho vezmu do Prahy.
Pořiď si akvarijní rybičky, uděláš líp.
Re: Re: Re: Re: Názor, 26.09.2004 12:15, Reagovat
Nejsem pes takže to hodnotím z pohledu bruslaře, ale být psem asi bych raději běhal po trávě než po asfaltu a na svého páníčka bych byl docela naštvanej kdyby mne přivázaného vláčel sem a tam po tom úzkém pruhu asfaltu kde se obrovskou rychlostí prohání plno šílenců na bruslích a na kolech, že chudák pes neví komu dřív skočit do cesty. To, že je mnohem víc míst kde se dá pes venčit, než míst kde se dá pořádně jezdit na bruslích není názor ale skutečnost. Proč tedy psa nechat nebo nutit běhat po tom jediném kousku asfaltu kde se dá na bruslích jezdit. Na Ladronce a v blízké Hvězdě je jiných cest a travnatého prostoru dost.
Re: Re: Re: Re: Re: Názorchew-z, 1.10.2004 17:20, Reagovat
... trocha provokace musi byt, clovek je pohodlne stvoreni:)
lidi, ctete si cele reakce - vzdy sem o te toleranci psal, ta shrnuti na zaver mi prijdou dost jasna.
psal jsem i o tom ze ja osobne respektuji okolii /nahubek a voditko v MHD. kdyz psa na brusle ak s voditkem a v cas kdy tam potkam minimum lidi (ikdyz se jedna teba o pulnoc nebo druhou hodinu rano:-) - nevidim duvod proc by tam vycviceny pes obzvlaste na voditku nemohl byt. stejne jako nikdo nenadava ze se po stezce na ladronce ted na podzim vali spousta vetvi pres ktere se mohou lamky svalit. co treba rodice s detmi na kolech? vcera tam nejaka dve prtata krizovala stezku od jedne strany ke druhe.
nejde mi ani tak o srovnavani neceho s necim jinym, ale o to ze spousta lidi drzkuje kvuli casti, zlomku neceho jen proto ze to je "trendy"?:) zatimco nad spoustu ostatnich "prkotin" nestekne ani "pes":) take je popularni ohanet se polopravdami a tim "jedna pani povidala" aniz by clovek do problemu trochu videl.

2jolana: problem je ze se podminky meni "za chodu" ... clovek se pro neco rozhodne a za rok mu nekdo zmeni podminky. se psem mimo mesto to taky neni jednoduche, myslite ze se psem mimo obec muzete kamkoli na volno? odkdy je ladronka jedina slusna prazska stezka? lepsi mi prijde podolsko-modranske nabrezi, je delsi, clenitejsi, mene nudne. a odkdy muze bruslar bruslit jedine po draze? na ladronce by mi kone nevadili .. naopak (ikdyz tam casto bruslim).
prestete si konec meho minuleho postu .. je tam vysvetleni

2tony: hehe, lovecke plemeno na venkove nema o mnoho moznosti venceni vic nez ve meste. vite kde vsude jsou statem uznane bazantnice? kde jsou lovecke reviry ktere spravuji myslivecke organizace ci soukrome pozemky? akvarijni rybicky jsou to same:)
btw, kde berou lide ten pocit ze pes je ve meste chudak? ze se ma lepe na venkove? ze dum se zahradou je pro psa idealni? povetsinou se ma lepe mestsky pes ktereho clovek denne venci, nez ten chudak zavrenej na zahrade, kde majitel spoleha na to ze zahrada staci (mohu posoudit z obou pohledu, ale to je OT) :)))
mate automobil? uz jste nekdy boural nebo byl nabouran? mate strach jezdit?
poridte si vlastni autodrom, anglicaka do policky nad postel nebo auto pouze jako pozadi na monitor a nedelejte z Prahy misto pro "srot" ale pro lidi:) ... parafrazovat s da cokoli.

2jarda: omyl, mnoho psu ma behani v krvi a behani ho bavi. nevadi ani to ze bezi po asfaltu (obrousi se mu drapy:-). omyl je ten, ze se na "problem" divate z pohledu cloveka - nepersonifikujte psy.
je spousta mist kde vencit, souhlasim. ale proc bych nemohl zaradit dalsi prvek na spestreni? neni to o tom ze bych psa tahal jedine u brusli a po asfaltu. pokud je pes na brusle zvykly, a umi u nich behat .. kde je problem? vadi ikdyz ma voditko a drzim ho nakratko? jakej je rozdil oproti bruslari s lyzarskyma hulkama se kteryma macha pres 3/4 stezky, podle vas takovy clovek ohrozuje ci neohrozuje okoli? chapu .. on je "sportovec", on ma pravo. btw, mist k brusleni neni tak malo.

trosku jsem se zacyklil v reakci na prvni post a v tom jsem drzel (drzim) zbytek mych postu. nejsem tak radikalni a tak "tupy" jak se mozna prezentuji. to podstatne, uvedene (vetsinou) na konci mych reakci, se ponekud vytraci ve vetsine postoju minenych ironicky.
chapu vas postoj a souhlasim s nim. chtel jsem ale ukazat, ze vec neni jen cerna nebo bila ... mozna ani ne cernobila. doufam ze podzim bude na brusle akorat.)
off_road - pohled bruslícího pejskařecharlie + vlčice vanda, 31.10.2004 23:09, Reagovat
úvod do obrazu: na bruslích sice stojím teprve 4 měsíce, ale prakticky celou dobu se psem (máme zatím naježděno jen asi tak 300 km).. na vyloženě bruslařský dráze jsme byli jen jednou (tady v plzni je stejně jen jedno takový kolečko..) ..většinu času mě pes táhne na gumovym laně za opasek (z kopce táhnu já psa :o), reaguje celkem spolehlivě na povely (vpřed, vlevo, vpravo, pomalu, stůj)

za celou dobu jsme NEMĚLI JEDINÝ konflikt, přitom na úzkém tréninkovém chodníku (3.7 km) podél řeky potkáváme bruslaře, cyklisty, kočárky, děti i psy.. jinak jezdíme hlavně po městě (plzeň i praha), po chodnících, po silnici, občas i po lesním povrchu a po kamení.. (jsou to starý rozpadlý brusle z bazaru..) vetšinou tak 13 km/h psím klusem, cvalem kolem 20 km/h.. neberu si psa k bruslím, ale naopak, bruslím kvůli psovi, potřebuje trénovat..

bylo by moc hezké, kdyby pes nemusel běhat po asfaltu (to je sice dobré na drápy a na odolnost tlapek, ale špatné na klouby a kostru celkově, kvůli tvrdým otřesům..), jenže na měkký povrch to jde jen na kole, což je pro psa mnohem nebezpečnější! na kole máme naježděno taky tolik, ale zrovna nedávno jsme kolo zničili a pes je zdravý jen díky tomu, že se gumový vodítko po namotání na osu předního kola přervalo.. navíc na kole je se psem nutné skoro stále držet brzdy, takže jsou za chvíli ubroušený..

pes stejně když si může vybrat, tak poběží po cestě, protože trávou je to namáhavější.. po trávě poběží až když má unavený tlapky.. nejlepší je lesní povrch, ale kamení a kluzký kořeny pod spadaným listím jsou dost nebezpečný.. chtělo by to off_road brusle.. nevíte někdo o nějakých??

kdo jste nikdy na bruslích nezkusil tažného psa (nebo i víc psů, občas zapřáhnu 2 a je to poznat hlavně do kopce), nevíte o co přicházíte.. ale pozor, je to návykové, v náročnějším terénu (kopce, hlína, štěrk, kočičí hlavy..) je pes k nezaplacení (ale jedině v postroji!).. a ty zážitky, třeba když při lesním sjezdu na bruslích skalnatým korytem přes cestu přeběhnou srnky.. :oE

taky je to dobrý na trénování otoček, když se kolem vás obtočí vodítko; na držení stability, když pes běží jinam než vy; a když jedete domů z noční, můžete si na delší rovince i chvíli schrupnout.. zkrátka si myslím, že by mezi bruslaři mělo být pejsků víc, zapřažený pes nepřekáží..

2 chew-z: tím flexi vodítkem jsi myslel navinovací flexinu nebo crossový s amortizérem? ..používám celogumový lano 1- 2 cm, tak by mě zajímaly tvé zkušenosti, máš určitě naježděno víc než já.. a používáš postroj? esli ano, tak stopařský nebo saňový (taková ta jako síÂťovka)?

btw, marně hledám pro tento psí sport název (máme bikejĂśring, skijĂśring, canicross, dogtreking..)
Radaanonym, 15.09.2004 17:05, Reagovat
Nejlesi je jet rovne, zpevnit kolena, prikrcit se a drzet smer!. Preci jenom 80Kg lidskyho masa proti 10Kg josefcikovi udela svy. Pravdepodobne vy budete ten, kdo nezmeni smer:-). Ze psovi prerazite vaz je vec jeho pana, ne vase. NIkde v praze nesmi psy pobihat bez voditka!
Hlavne NEZMATKOVAT!
Re: Rada, 17.09.2004 23:11, Reagovat
.. jasne, az vam bude krizit cestu male dite, zachovejte se stejne .. je to temer 100%. Precejenom za nej jsou do 15 let zodpovedni rodice a nema co pobihat bez dozoru.
Anonyme, mate take zkusenosti s bruslari zacatecniky? mam se chovat obdobne i v situaci kdy mi krizi cestu clovek co se neudrzi na bruslich a riti se na me?
Na bruslich jezdim vice nez pet let, se psy sem nemel nikdy problem. Jezdim se svym psem, se psy znamych i se psy cizimi. Se psy k bruslim vychovanymi i nevychovanymi nebo jenom volne pobihajicimi a nikdy problem nebyl. Proc sem mel mnohem casteji problem s lidmi kteri se na bruslich ucili nebo s frajery co si mysli ze jim stezky patri a ohrozuji lidi kolem?
extremne a s nadsazkou receno: " co treba nepoustet na stezky zacatecniky, bez doprovodu a bez voditka? Vzdyt ohrozuji okolni zdatne bruslare"
(Nikde v Pze bez voditka? kde ste vzal to NIKDE? :-)
Re: Re: Rada - děti nepřejíždětpk84, 22.04.2008 00:47, Reagovat
Až ti nečekaně zkříží cestu malé dítě, tak nouzová finta je ho zvednou do náručí. Hlavně nepřejíždět...:( Ale jak povídám, jen pro případ nouze. Já jako rychlobruslař, když vidím dítě, zpomaluji. Zato zdaleka viditelným začátečníkům se zkušený bruslař většinou včas vyhne. Ovšem v případě psa jednejte v zájmu vlastního zdraví, jeho pán je za něj zodpovědný, má povinnost ho mít pod kontrolou. Ať se to může zdát divné, je to "jenom" pes. PS: na příspěvek nereagujte, je to jen tip co dělat.
Re: Radasmudla, 27.09.2005 09:14, Reagovat
To je vše super.Až tedy budeš někomu platit léčení,ušlý zisk a jiné drobnosti-budeš si jen říkat "taková smůla".
Re: Re: Radasmudla, 27.09.2005 09:18, Reagovat
a to už nemluvím o neposkytnutí první pomoci,to už je teprv legrace.
 
Přečteno 15272x
 
Přidat nové téma
Zpět

Přidat příspěvek

Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:

Sledovat diskuzi

Email:
Potvrzovací kód:

Areál Ladronka

Benefiční běh Praha - Bozoum 8. května 2013 na Ladronce

30.04.2013 - Redakce
Běh Praha-Bozoum je pro každého, kdo se rád hýbe a ve středu nechce sedět doma. Přijďte sami, nebo vezměte kamarády, manželky, partnery, rodiny, děti a pojďte za námi na Ladronku. Trasa je dlouhá 4,2 km a jaké tempo zvolíte, je jen na vás. In-line dráha bude uzavřena od 16 do 17 hodin.
Živé diskuze
23.05. 10:43 FILA FM 100 nebo Rollerblade Crossfire 8,0: jałowiec
21.05. 13:45 Kam na in-line na 4 dny volna?: Re: Bruslení jedině v ...
21.05. 13:42 Kam na in-line na 4 dny volna?: Bruslení jedině v ...
10.05. 09:36 Jsou Tempishe špatné? Tempish vs. K2: Které brusle
8.05. 21:39 Olej pro ložiska na inline: Re: pomoct
8.05. 10:20 BAZAR: Prodam brusle Tempish vel. 46
7.05. 14:32 Olej pro ložiska na inline: pomoct
Anketa
Nejčtenější

kalimera ikonka   studentské reality vyměňme si ikonky: